Living live in Byron Bay

13 februari 2018 - Byron Bay, Australië

Hiiiii,

Ik ben alweer bijna 6 maanden in Australie en sinds begin december in Byron Bay, de tijd gaat zo snel. Ik werk en woon nog steeds in Byron Bay, wat me erg goed bevalt.

De zomer is bijna afgelopen, wat je merkt aan de regenbuien af en toe. Verder is de tempratuur nog steeds erg aangenaam en breng ik nog steeds midagen op het strand door.

Mijn dagelijkse leven  hier bestaat nu vooral uit elke dag werken in het motel en ongeveer twee keer per week werken op het vakantiepark. Mijn baas in het motel is erg blij met mij, ik ben dan ook vaak de enige die aan het werk is. Ik maak niet alleen schoon maar blijf ook in het motel als mijn baas weg moet. Elke zondag kookt ze een maaltijd voor me, ik heb een fiets van haar gekregen en we drinken vaak wijn na het werk. Op het vakantiepark werk ik nog maar twee keer per week, omdat het hoogseizoen is afgelopen heb ik niet zoveel diensten meer, wat ik super jammer vind wat het werk is leuk en mijn collega's zijn super aardig.

Tussendoor probeer ik zoveel mogelijk leuke dingen te doen. Zo ging ik heel vaak met mijn twee collega's naar het strand na het werk, naar de pub of we maakten een ''roadtrip''. Helaas zijn deze meiden twee weken terug weggegaan uit Byron Bay. Ook is het erg gezelig met mijn huisgenoten, we hebben een SKYDIVE gedaan, wat echt onwijs gaaf was (en super eng). Dit was echt een super leuke ervaring. We eten vaak samen (als ik niet werk savonds) of gaan uit. Ashley (mijn reismaatje) en Clara zijn vorige week weggegaan uit Byron Bay. Waardoor ik nu weer ''alleen'' ben. Zo voelt dit helemaal niet, ik heb heel veel mensen leren kennen in Byron waardoor je altijd wel mensen om je heen hebt.

Over 3,5 week ga ik Byron Bay verlaten om naar Wouter in Nieuw Zeeland te gaan.. Ik probeer nu zoveel mogelijk leuke dingen te doen naast werken en ook wat geld te sparen om weer uit te geven in NZ :)

see yaaaa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade