Mijn plannen wijzigen

9 maart 2018 - Byron Bay, Australië

Een kleine update;

Ik ben alweer 6,5 maand in Australie. De tijd gaat super snel.. En mijn plannen wijzigen met de dag. Ik heb ondertussen mijn ticket verzet naar eind augustus ipv 1 mei. Ik blijf dus nog minimaal een halfjaar weg!  Ook ben in nog steeds in Byron Bay..

Ik zou eigenlijk deze week Wouter en Menno opzoeken in Nieuw Zeeland, dit is helaas allemaal niet doorgegaan wat ik suuuuper jammer vind. De jongens zijn namelijk alweer bijna terug in NL.

Ik heb nu mijn plannen maar weer gewijzigd. Ik blijf nog een maand in Byron Bay, wat trouwens super gezellig is met al mijn huisgenoten/collega's/nieuwe vrienden. Hierna ga ik vanaf Byron Bay de oostkust afmaken, dus naar Sydney, Melbourne en Adelaide, met allemaal tussenstops. Ook wil ik graag de westkust van Australie zien. Het plan is om na Adelaide door te rijden naar Perth en vanaf daar naar boven naar Darwin. Of dit allemaal gaat lukken moet ik nog zien maar dit is het voorlopige plan in ieder geval.

Ik wil nog steeds heel graag naar Nieuw Zeeland, wat ik waarschijnlijk in Augustus ga doen samen met een meisje uit Duitsland die ik hier heb leren kennen.